FANDOM

Wiewióra
Wiewióra
Wiewióra
Imię: Wiewióra
Gatunek: Wiewiórka szablastozębna
Głos oryginalny: Karen Disher
Debiut: Epoka lodowcowa 3: Era dinozaurów
Występowanie w pozostałych filmach: Epoka lodowcowa 4: Wędrówka kontynentów
Rodzina: Wiewiór (były partner)

Wiewióra spada z Wiewiórem w przepaść, robią do siebie maślane oczy, a potem Wiewióra rozkłada ręce i leci z żołędziem na stały ląd - przykład manipulacji, którą wykorzystuje Wiewióra.

Wiewióra(ang. Scratte)- samica szablastozębnej wiewiórki. Do pewnego czasu Wiewiór kochał się w niej.

Jako samica była piękna, mądra i biegła w tym czego chce. By zdobyć to czego chce wykorzystuje swój urok i wdzięk oraz jej zdolności do manipulacji płcią przeciwną.

Spotkania z WiewióremEdytuj

Epoka lodowcowa 3: Era dinozaurówEdytuj

Pewnego dnia Wiewiór szukał swojego żołędzia w pobliżu klifu. Spotkał tam Wiewiórę i zakochał się w niej. Lecz czar prysł, gdy zobaczył jak trzyma jego żołędzia. Wyrywali go sobie, a gdy Wiewiór go zdobył zostawił ją za sobą, lecz ona zaczęła łkać i próbował oddać jej żołędzia, ale nie potrafił. W końcu spadli razem w przepaść i panuje romantyczna chwila, lecz Wiewióra niszczy ją lecąc z żołędziem w górę i ratując swoje życie.

ICE AGE 3D Trailer "Scrat, Scratte & the Acorn"02:31

ICE AGE 3D Trailer "Scrat, Scratte & the Acorn"

Wiewiór poznaje Wiewiórę

W następnej scenie Wiewióra ucieka z żołędziem, aż Wiewiór dogonił ją. Walcząc o żołędzia wpadają do bagna, a z niego dwa bąbelki. W jednym jest Wiewiór i Wiewióra, a w drugim żołądź. Wiewióry od razu rozdzielają się. Próbują dotrzeć do żołędzia w swoich bąbelkach. Wiewiór wygrywa ten pojedynek, ale w efekcie trafia do świata dinozaurów.

Potem Wiewiór zostaje przyklejony do drzewa przez substancję z bąbelka, a żołądź jest niedaleko niego i próbuje go wziąć. Gdy prawie już go ma, drzewo wyrywa się z ziemi i stacza w przepaść. Żołądź jest tuż pod nim i dzięki wysiłkom Wiewióra przyklejają się do siebie. Nagle drzewo zaczyna się obracać. Okazuje się, że to Wiewióra. Podchodzi do przyklejonego Wiewióra i wyrywa mu żołędzia z piersi, włącznie z jego futrem.

Widzimy potem krótką scenkę z nimi w Rozpadlinie śmierci. Oczywiście gonią za żołędziem.

Następnie jest scenka, gdy tańczą tango. Okazują się być dobrymi tancerzami. Po tym Wiewióra odlatuje, a Wiewiór łapie ją za ogon, wtedy obijają się o klif, a Wiewióra traci przytomność, lecz Wiewiór nie puszcza jej w dół.

Następna scena ukazuje jak Wiewiór próbuje posłużyć się nią, by się uratować. Udaje mu się i łapie żołędzia. Niespodziewanie Wiewióra wpada w jego ramiona, a żołądź upada na ziemię. Zakochują się w sobie naprawdę i dochodzi do pocałunku.

Zakochani spędzają ze sobą mnóstwo czasu nie dostrzegając żołędzia, który cały czas jest przy nich.

Postanawiają zamieszkać razem w świecie dinozaurów. Wiewióra dyryguje nim, by przestawiał kamienną kanapę z miejsca na miejsce. Wiewiór jest zmęczony i zniechęcony jej wybrednością. On przez okno dostrzega żołędzia i wymyka się do niego. Wiewióra pojawia się tam i próbuje zakopać mu żołędzia, aż w końcu ziemia zamienia się w rakietę, której części odpadają. Na jej wierzchołku jest wbity żołądź, do którego się dostają. Wiewióra robi romantyczną minę, ale na niego już to nie działa. "Odczepia" ją tak, że spada. On ląduje w swoim świecie, a ona w świecie dinozaurów. Od tej pory jej dalsze losy są nieznane.

Scrat and scratte

Epoka lodowcowa 4: Wędrówka kontynentówEdytuj

W tej części Wiewióra nie występuje osobiście, tylko jako wizja, którą przybrała syrena, by go zwabić. Wiewiór z początku był zainteresowany, lecz niemal od razu się opamiętał, gdyż przypomniał sobie zdarzenia z poprzedniej części. W końcu syrena przybrała postać żołędzia, który okazał się dużo ważniejszy od Wiewióry.

galEriaEdytuj