FANDOM

Rudy
Rudy
Rudy
Imię: Rudy
Głos polski: Brak
Głos oryginalny: Brak
Debiut: Epoka lodowcowa 3: Era dinozaurów
Występowanie w pozostałych filmach: Kontynentalne pęknięcie Wiewióra
Rodzina: Nieznana

Rudy- biały, olbrzymi dinozaur. Jest większy nawet od Mamy dinozaur. W rzeczywistości Barionyksy są mniejsze niż Tyranozaury. Próbował zemścić się na Buck'u , który próbując się wyrwać z jego paszczy, wybił mu ząb. 

Rudy'ego boją się wszystkie dinozaury. Jest największy ze wszystkich. Jednak na koniec filmu, mama dinozaur spycha go w przepaść. Wszyscy myślą, że Rudy umarł, ale nie. Gdy Buck przebył prawie granicę epoki lodowcowej i ery dinozaurów, usłyszał jego ryk. Buck wraca do krainy dinozaurów. Na koniec filmu widać, jak Buck ujeżdża Rudy'ego (któremu się to nie podoba).

Rudy ma czerwone oczy. Jest białym, olbrzymim dinozaurem. Jest największy z dinozaurów. Ma wąską paszczę, bardzo nietypową. Brakuje mu jednego zęba, z którego Buck zrobił nóż. Doskonale to pamięta.

GaleriaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Prawdopodobnie jest przedstawicielem gatunku Suchomimus Terenensis - dinozaura żyjącego w okresie wczesnej kredy. Jednak możliwe iż to Barionyks, dinozaur mniejszy niż T-Rex i Suchomimus, a wielkość znacznie większa od Mamy Dino sugeruje, że mógł ewoluować i dlatego jest większy.
  • Ma dość małe jak na Barionyksa kończyny.
  • W Jurassic World (2015) pojawia się Indominus Rex, który był bardzo podobny do Rudy'ego.