FANDOM

Lenia
Lenia
Informacje
Gatunek Leniwiec naziemny
Płeć Samica
Status Żyje
Rodzina
Inni Partner Sid
Szczegóły
Debiut Epoka lodowcowa 5: mocne uderzenie
Dubbing oryginalny Jessica Ellen Cornish
Dubbing polski Aleksandra Kowalicka

Wesoła samica leniwca, debiutuje w filmie Epoka Lodowcowa: Mocne uderzenie. Zamieszkuje Geotopię.

Wygląd Edytuj

Niebieskooki leniwiec ma bardzo długie i kolorowe futro. Górna ,blond część futra układają się na kształt długich i falowanych włosów, a czerwona część futra, która zakrywa resztę ciała, przypomina sukienkę. Dodatkowo, na głowie ma opaskę kwiatową, a na szyi mały kryształ, który, zapewne, daje jej długowieczność.

Wystąpienia Edytuj

Epoka lodowcowa: Mocne uderzenie Edytuj

Pierwszy raz spotykamy Lenię, kiedy główni bohaterowie docierają do Geotopii. Na widok niespodziewanych gości, chce się im entuzjastycznie przedstawić. Jednak na widok Sida, przewraca się, po czym zaczyna się zachwycać brudnym leniwcem. Buck przyciąga z powrotem parę do rzeczywistości i mówi o kataklizmie. Lenia prowadzi ich do guru - Shangri Lamy.

Kiedy, jednak z pomocy wobec guru nici, wszyscy próbują się pogodzić z losem. Natomoast Lenia jest w siódmym niebie i jest na tyle zakochana w Sidzie, że się mu oświadzcza. Sid się zgadza, jednak stwierdza, że nie mają pierścionków. Znajdując kryształ idealny, postanawia go wydobyć. Lenia próbuje go ostrzec, ale było już za późno i jej narzeczony zniczył Geotopię.

Shangri Lama jest wściekły na leniwca, ale Lenia go broni. W jednej chwili, wszyscy mieszkańcy Geotopii zaczynają się starzeć, w tym także Lenia. Starość nie odbiera jej jednak nadziei i entuzjazmu. Kiedy Buck wymyśla sposób na asteroidę, Lenia zachęca wszystkich do pomocy we wrzucaniu kryształów do krateru wulkanu. Czynnie również bierze w tym udział. U stóp wulkanu, razem zE wszystkimi spogląda na wulkan i na ogromną asteroidę. Kiedy plan Bucka działa, raduje się z innymi.

Kiedy nadszedł czas pożegnania, Lenia zapewniała Sida, że jej miejsce jest w Geotopii Oraz, że będzie jej też towarzyszyć Babcia. Wymieniają się swoimi portretami wykutymi w lodzie i rozchodzą się. Kiedy wszyscy staruszkowie siedzą w "jacuzzi", do środka wpada mały odłamek kryształu, który odmładza wszystko i wszystkich dookoła, w tym także Lenię.

Lenia postanawia jednak wrócić do Sida i zjawia się na ślubie Brzoskwinki i Juliana. Lenia, tak szczęśliwa z pojednania ze Sidem, zaczyna śpiewać na scenie głosem Jessie J (ponieważ owa piosenkarka ją dubbuinguje w oryginale). Na końcu, jest świadkiem rozmowy Sida i Mańka o rachunku za kwiaty.