FANDOM

Kapitan Flak
Kapitan Flak
Gatunek: Gigantopitek
Głos oryginalny: Peter Dinklage
Debiut: Epoka lodowcowa 4: Wędrówka kontynentów
Występowanie w pozostałych filmach: brak

Kapitan Flak- rozumny Gigantopitek, główny antagonista filmu Epoka lodowcowa 4: Wędrówka kontynentów. Uważa siebie za władcę mórz i oceanów. On i jego banda zawsze atakują inne zwierzęta które zgubiły się na morzu. Większość z jego piratów jest mu wierna, ponieważ uratował ich od zguby. Flak "wziął" ich pod swoje skrzydła. Zaufali mu. Ale tak naprawdę Kapitan Flak jest bezlitosny i nigdy nie daje za wygraną.

HistoriaEdytuj

Nie jest jasne jak Flak został piratem, lecz udało mu się zebrać drużnę zwierząt aby te mu służyły. Pewnego dnia Flak i jego piraci spotkali dryfujących na krze Mańka, Sida, Diego i Babcię dryfujących na morzu. Rozkazał załodze, aby ich pojmali. Flak chce zachęcić Mańka, by przyłączył się do jego załogi, lecz ten odmawia. Rozkazał wyrzucić Sida i jego babcię za burtę, lecz Maniek z pomocą Diego uwalnia się i dochodzi między nimi do walki w wyniku czego statek zostaje zniszczony. On i jego załoga (bez Shiry) odpływa w stronę wyspy, gdzie trafiają również Maniek i spółka. Flak i jego banda zostali odciągnięci od statku, którego chcą podprowadzić. Maniek i reszta przeprowadzają dywersję. Wściekły Flak postanowił zemścić się na Mańku i przygotował nowy statek. Był też niezadowolony, z tego co zrobiła Shira. Gdy Maniek i przyjaciele dotarli na kontynent, zauważyli, że rodzina Mańka jest przetrzymywana przez Flaka i jego załogę. Nagle zjawia się Louis, który chce zmierzyć się z Flakiem (podrzucił miecz do góry, zniknął pod lodem i uderzył bryłą lodu w stopę Flaka). Po długiej walce z piratami Flak chce zabić Elę, ale Brzoskwinka pokonuje Flaka ratując mamie życie. Maniek chce zbliżyć się do rodziny, ale atakuje go Flak. Dochodzi między nimi do kolejnej walki, w której wygrywa Maniek, który uderza kłodą niczym kijem baseballowym i kapitan wpada do wody. Następnie ujrzał syrenę, która uwiodła go swoim głosem i wciągnęła do swojej muszli a następnie zabiła.

Cytaty Edytuj

Oddajcie swój statek albo poczujecie mój gniew!
Zabawne! Dowcipny jesteś. Ale nie stąd się moja ksywka. TEMU ja zawdzięczam.
Ten mamut odebrał mi mój statek! Moje łupy! I lojalność części mojej załogi! Więc zniszczę nie tylko jego, ale i wszystko co kocha.

Galeria Edytuj

....

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo,iż Maniek wybija go w stronę przesuwającej się płyty tektonicznej,w następnym ujęciu z Kapitanem Flakiem widzimy go na otwartym morzu.