FANDOM

Julian
Julian
Informacje
Gatunek Mamut włochaty
Płeć Samiec
Rodzina
Szczegóły
Debiut Epoka Lodowcowa 5: Mocne uderzenie
Dubbing oryginalny Adam DeVine
Dubbing polski Otar Saralidze
 Julian - nowy członek stada, pojawia się w piątej cześci serii. Jest narzeczonym a pod koniec już mężem Brzoskwinki.

O jego przeszłości niewiele wiemy. Pojawia się pomiędzy czwartą a piątą częścią Epoki Lodowcowej.

Jest to młody i dość nieudolny mamut. Jego cechą charakterystyczną jest nietypowy chód - naprzemianległe stawianie nóg. Bardzo kocha Brzoskwinkę i jak sam twierdzi, jedyne czego chce to jej szczęścia oraz zapunktowania u Mańka. 

Maniek na początku odnosi się do niego nieprzyjaźnie. Widzi w nim wroga, który chce mu odebrać ukochaną córeczkę. Nie ma zamiaru go akceptowac i cały czas knuje jak by ich rozłączyć, szczególnie gdy dowiaduje się, że Julian i Brzoskwinka chcą opuścić rodzinne stado i wlóczyć się po świecie. 

Maniek nabiera przekonania do Juliana dopiero w trakcie wspólnej wędrowki. Dzięki groźbie śmierci zaczyna rozumieć, że chciałby aby jego corka była naprawdę szczęśliwa. Jeszcze bardziej przekonuje sie do chłopaka, gdy ten pomaga mu w stoczeniu największego kryształu do wulkanu. To dzięki sprytowi Juliana operacja się powiodła.

Na samym końcu Maniek oddaje trąbę córki Julianowi. Ma miejsce ogromne wesele.